mandag den 26. marts 2012

jeg glæder mig...

Ihh... det bliver så dejligt at komme på barsel.
Tænk på alt den tid jeg skal bruge foran PC'en og lave fine blogindlæg, snakke med "tosserne" og "NS'erne" på fjæs, nyde haven, ordne baby- og børnetøj... og og og...

Jeg har 4 arbejdsdage tilbage, og JA jeg tæller ned. Der er en del ting jeg skal nå inden jeg går af, men min ikke jeg når det? Og hvis ikke, så er der nogle andre der må nå det for mig bagefter.

Lige nu sidder jeg og venter spændt på at printeren på jobbet får printet en del billeder ud til Mille's mappe i børnehaven. Jeg glæder mig til vi skal hygge i aften med at klippe dem ud og klistre dem på papir inden de skal lamineres og med i børnehaven imorgen eller på onsdag.
Imorgen tænker jeg at jeg vil prøve at huske og printe nogle til Malte's mappe.

Men egentlig ville jeg bare lige sige at jeg glæder mig...
Tanker fra Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar