torsdag den 19. april 2012

hovedet på rette plads

Ja det er der uden tvivl mange der vil påstå at de har, og det passer da nok også i de fleste tilfælde.
Men i følge jordemoderen så sidder Blobs hovede lige der hvor det skal, altså fint nede i bækkenet og jeg skal ikke ligge mig ned hvis vandet går (andet end hvis jeg er træt selvfølgelig).

Det var en god konsultation idag. Vi snakkede om den  blødningsrisiko jeg har ved den lille ekstra moderkage og hvordan jeg evt skal bedøves og opereres efter fødslen. Det var rart at få sat ord på bekymringerne overfor en fagperson og blive lidt beroliget. Jeg behøver kun at komme i fuld narkose hvis jeg styrtbløder, ellers kan operationen godt laves med en spinalbedøvelse. Men nu må tiden vise hvad der sker efter fødslen...

Terminsdatoen er jo 28. april, men vi har forsøgt at lave en aftale med Blob om den først er færdig og klar til verden 2. maj. Det ville være skønt hvis den overholdt aftalen, for jeg er egentlig slet ikke klar endnu. Der er stadig mange ting jeg gerne vil have nået herhjemme, men den efterhånden tykke mave har altså sat mit arbejdstempo temmelig meget ned - så tingene går ikke så stærkt som jeg kunne ønske mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar