torsdag den 28. juni 2012

en legetøjs android tablet

Jeg har købt nyt legetøj til mig selv og lidt resten af familien.

En android tablet der er det så godt som optimale amme-underholdnings-legetøj. Mille syntes den er super at spille på og jeg er allerede begyndt at overveje hvad der ligge på den når vi skal ud og flyve langt til februar.

Det er jo ret hyggeligt at man kan skrive og nyde en skøn udsigt samtidig. For jo jeg burde måske bare holde helle mens Maja spiser, men hvis jeg skal nå bare lidt af alt det jeg gerne vil - og jeg vil jo gerne skrive lidt, så må der effektiviseres lidt.



2 kommentarer:

  1. åh, det kender jeg godt! Der må effektiviseres hvor der kan!

    SvarSlet
  2. Kan meget anbefale Baby Einstein, min dreng har været begejstret for det siden han var ½ år og det er rent faktisk noget, man selv kan holde ud at høre på

    SvarSlet