fredag den 1. marts 2013

tilbage igen efter job

Så gik 2012 og min stilling på Regionshuset ophørte og 2013 kom snigende med et nyt job ved AstraZeneca...

Jeg startede med intro, jeg knoklede og svigtede min lille familie og blev fyret igen - NITTE.
Hvorfor jeg blev opsagt ved jeg ikke, men et er sikkert min chef kunne ikke lide mig. Der var mange ting ved den ansættelse der ikke var i orden og lidt mærkelige. Jeg troede AZ var et ok firma, og det er det måske andre steder end ved den chef jeg havde. Men jeg ved nu med sikkerhed at jeg ikke befinder mig godt i et arbejdsmiljø hvor man ikke kan komme med de rigtige svar fordi man er ny, men skal komme med hints så de gamle tror det er deres ide...

Så nu skal jeg ovenpå igen efter et hårdt og uventet slag i maven og se om der er nogen der vil give mig et job og lade mig gøre noget af det jeg er god til - nemlig at arbejde.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar