onsdag den 10. april 2013

Afsted på kursus i Vejle

Igår startede jeg på et 6-ugers kursus i projektstyring der gerne skulle ende med en god karakter i merkonomfaget og en certificering i PRINCE2 (et projekt styringsværktøj). Det var spændende og jeg tror det bliver PISSE hårdt, for det er lidt en anden verden end den jeg er vant til. Jeg er kommet i en projektgruppe sammen med en der ved en masse om LEAN, en projektleder i et firma der renoverer hoteller og en ingenør der er på jagt efter den rette chef stilling. Jeg føler mig lidt som en "uvidende" sammen med dem, men tror nu alligevel jeg kan bidrage med lidt og ellers skal jeg bare SUGE viden til mig.

Men det bedste igår var at jeg blev ringet op af en chefsekretær der meget gerne ville inviterer mig til samtale . april. Det er et job der lyder ret spændende. Det er en stilling som kvalitetskoordinator ved præhospitalet i region midtjylland. Men der er jo en hel uge til, så jeg kan nå at tage mange rutchebaneture inden da. Men det er da lidt fedt at blive bekræftet i at ens ansøgning ikke er helt hen i vejret.

Tanker fra Mette - der idag skal bruge tiden i sofaen sammen med min projektstyringsbog, kaffe og lidt rugbrødsostemadder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar