torsdag den 2. januar 2014

alene hjemme morgen hygge

Så blev det hverdag igen og det er ligefør jeg jeg siger endelig hverdag igen.

Vi har haft en SKØN jule- og nytårsferie, det skal der slet ikke være nogen tvivl om. Det er ikke fordi vi har haft travlt, der har bare ikke været de daglige trygge rutiner. Der har hver dag været noget der var lidt anderledes end det plejer og der har været noget nyt de skulle forholde sig til på en eller anden måde, og det giver trætte børn (og forældre).

Mine dejlige børn trængte til hverdag og daglige rutiner.

Brian har idag haft æren af at aflevere glade børn i Tumlelunden og jeg hygger hjemme under dynen i sengen. Det er RART bare at sidde her i min egen verden.

Der kommer jordemoder på hjemmebesøg i eftermiddag kl 14, så Brian skulle bruge bilen på job, så han kan komme hjem og være med. Han er jo temmelig meget vigtig når nu jeg (vi) gerne bare vil være hjemme og føde Tot om en stor måneds tid.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar