fredag den 31. januar 2014

rumstermaver

Ja, det er vel det pæne ord for diare-maver.

Onsdag blev Malte hentet hjem fra Tumlelunden med ondt i maven og en pose lortetøj. Han virkede nu ikke så sløj, men vi besluttede at han skulle have en dag hjemme torsdag sammen med mig.
Malte og jeg sov i stuen det meste af natten. For klokken to måtte jeg skynde mig en tur på WC. Malte vågnede og var ked og jeg kunne mærke jeg skulle rende på WC mange gange endnu. Så det blev til at Malte kom ind og sove ved siden af Brian og jeg tog ekstra madrassen med ud på toilettet og sov i en dejlig kort distance til WC'et.
Dagen igår gik nogenlunde. Malte var væsentlig mere frisk end jeg var (og der var ingen bleer med flydende lort), så da Brian kom hjem med pigerne gik jeg i seng og SOV en times tid.
Idag kørte Brian alle ungerne i Tumlelunden, ligesom han plejer om fredagen. Fredag er nemlig min børnefridag da Brian kan hente tidligt. Dog er jeg ikke alene hjemme længere. Malte sidder ved siden af mig og ser Rosa fra Rouladegade. Og helt frisk er han ikke, for han siddet stille LÆNGE og har set Mickeys club hus, traktor tom og byggemand bob. Han blev ringet hjem efter Sune havde haft Malte i bad for at skylle lort af. ØV. Jeg gider ikke mere lort.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar