mandag den 5. september 2011

2 gange 12 er lig med en dygtig HGS student

Jepsen... i foråret gik jeg igang med at læse en HGS, så jeg havde muligheden for at søge elevstillinger. Jeg blev dog ikke helt så hurtigt færdig med det som jeg havde troet  - men der kom en million ting i vejen. Men nu er det slut, jeg fik 12 i salg og service og 12 i erhversøkonomi på C-niveau. Ved ikke om det er "lovligt" at sige det højt, men hvor var det nemt. Næsten for nemt.
Nu er jeg så igang med det næste "skole-projekt" inden jeg starter på job 1. oktober. Inden jeg fik job havde jeg søgt erhversøkonomi på merkonom niveau som 6-ugers selvvalgt kursus. Kurset blev godkendt og forløber frem til 13. oktober, men der er jeg jo (heldigvis) startet i job, så jeg skal læse faget på 4 uger istedet for 6. Flot Mette... hvorfor ender du altid med lige at presse dig selv?
Jeg tror det bliver svært og jeg kan vist ikke helt komme sovende til et 12-tal denne gang - ØV. Så når de kære børn er afleveret om morgenen, så er det lige hjem til PC'en med mig og gå i skole. Jeg er lykkelig for fjernundervisning.
Også lige for at vælte mig selv i økonomi og tal (det jeg egentlig den gang jeg var lille, havde lovet mig selv, at det skulle jeg aldrig arbejde med) tager jeg fremover til Randers hver tirsdag aften sammen med en veninde og skal læse "Økonomi- og Ressource-styring. Puha - jeg ender forhåbentlig med at blive klog... eller også bare vildt træt af økonomi på et højere plan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar