fredag den 25. maj 2012

4140 g og 54 cm

Igår torsdag var jeg til sundhedsplejerske med Maja.
Lillepigen har taget 500 g på siden de (SP + praktikant) var på besøg her for 14 dage siden. Standarden er 200 g om ugen, så hun vokser fint.
De var meget imponeret over så længe hun kunne holde sit hovede løftet når hun lå på maven og hvor fin øjenkontakt man kan have med hende. Jeg åd roserne og fik endnu engang en følelse af at det med børn er vi egentlig meget gode til.
På tirsdag skal jeg i mødregruppe for første gang, det bliver uden tvivl dejligt. Det er gruppe der mødtes første gang i tirsdags. Det var en gruppe med blandet første og andengangsmødre der nu er splittet op efter ønske fra førstegangsmødrene. Så for første gang skal jeg prøve en gruppe kun med mødre der har prøvet det hele før. Det skal nok blive godt og anderledes. En ting er sikkert jeg glæder mig.

Også skal I da have lov til at se den udsigt jeg nyder flere gange om dagen. Er den ikke skøn?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar