mandag den 21. maj 2012

reddet af en vikle

Idag mandag var min første alene dag på barsel og jeg havde glædet mig til at det bare skulle være Maja og jeg.
Men Malte var sløj igen. Han hoster og hakker og snotter helt vildt. Så han fik æren af at lege men Maja og jeg herhjemme idag. Morgen og formiddag gik het fint. Jeg fik pakket ungerne i tvillingevognen og vi gik en tur op i byen. Papirerne på at Brian er far til Maja blev afleveret ved Domkirkens kordegn og datoen til barnedåben blev booket. Lillepigen skal døbes 12. august til gudstjeneste kl. 10 i Domkirken.
De kære unger faldt begge i søvn på vejen hjem, så der blev tiden udnytte til at gå i min helt egen verden - DEJLIGT.
Maja og jeg hyggede på terrassen da vi kom hjem, mens Malte tog sig en lang lur. Lillemanden vækkede sig selv med et hosteanfald og fik lov at vågne stille og roligt i sofaen med Thomas Tog på DVD. Den let anrettede frokost med æg og kartoffelmader blev også på hyggeligste vis indtaget i sofaen.
Omkring kl 14.30 var det ikke længere skide hyggeligt at vær alene hjemme med en syg Malte og en baby. Men heldigvis havde Anne lånt mig hendes vikle - TAK igen Anne. Du er en engel.
Maja faldt til ro lige med det samme hun kom i viklen, det er fantastisk som nærhed kan få næsten alle små børn til at slappe helt af.
Viklen gav mig mulighed for at lave aftensmaden klar og hygge med Malte.

Mille kom glad og frisk hjem fra børnehave og var fuld af ballade. Man kan nærmest se det på billedet nedenfor. Der findes uden tvivl mange dejlige ting i denne verden og en af dem er helt sikkert når ens børn kommer glade hjem og er fulde af kærlighed til verden.

Jeg ELSKER mine 3 dejlige børn.

Dagens billeder...


 






2 kommentarer:

  1. En vikle er guld værd - dejlige billeder af jer! Og hvor ser hun dejlig ud den lille Maja - håber I har det godt! Knus

    SvarSlet
  2. Vi er enige om herhjemme at lille maja bare ser dejlig ud.. og en vikle er bare fantastisk.. kunne ikke undværer min :-) Håber i alle 5 har det godt. Knus fra Klaus, Ditte og Oskar

    SvarSlet