onsdag den 30. maj 2012

mødregruppe

Jeg er kommet i en super mødregruppe - ganske enkelt.

Jeg mødte dem for første gang igår, eller det vil sige nogen af dem mødte jeg for første gang igår. det viser sig atr vi alle sammen kender hinanden på en eller anden måde.
Den ene har passet Mille og Malte i Prinsen og en anden er mor til en dreng fra Prinsen.
Det er nu meget rart at vi ikke skal starte helt fra bunden.
Det er en gruppe med kun flergangsmødre, og det er både godt og skidt. Igår blev der talt meget om de store børn og hvordan de har taklet det at blive storesøster/bror og ikke ret meget om de små. Men det er uden tvivl en gruppe af åbne og friske mødre, så jeg er slet ikke bange for at vi nok skal få talt om det vi har på hjertet.
Jeg glæder mig allerede meget til at bruge meget tid sammen med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar