torsdag den 11. oktober 2012

Frankrig min bare...

Brian er med jobbet i Frankrig. 10 dage i sydfrankrig med 29 grader og pool. Behøver jeg at sige jeg er misundelig?

Men ikke nok med at jeg er misundelig, så har jeg også haft den store glæde at have tre børn alene fra søndag 30. september frem til i aften, torsdag 11. oktober. Det har været hyggeligt men mest af alt bare pisse hårdt. Det er specielt hårdt fordi jeg ikke kan få sovet rigtigt. Maja vågner stadig hver anden time og er sulten, så det med langvarrig sammenhængende søvn er noget jeg drømmer om.

Så jeg håber aldrig nogen sinde at jeg kommer til at være alene med en baby der ikke sover igennem om natten, et vuggestue barn og et børnehave barn. Det er simpelthen for hårdt til at det er sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar