onsdag den 3. oktober 2012

når katten er ude...

... ja så burde musen danse på bordet - men musen er bare alt for træt til at danse.

Brian er på kursus i sydfrankrig og jeg er hjemme med tre dejlige børn. Tre dejlige børn der er trætte og sure og testende og opmærksomhedskrævende men aller mest bare DEJLIGE.

Jeg er træt med træt på. De vågner om natten rigtig meget, ikke kun Maja. Mille drømmer meget og vil gerne være tæt på mig - også om natten.
Her til aften er Mille blevet puttet i  min seng under min dyne og jeg er meget spændt på hvordan natten kommer til at forløbe.

Jeg har dårlig samvittighed overfor ungerne. Min lunte er meget kort og det kan de mærke. De to store vil gerne hænge på mig hele tiden og bare have mig for sig selv. Vi mangler en voksen mere i huset - vi mangler FAR.

Imorgen overvejer jeg at holde Mille hjemme fra Tumlelunden, for jeg tror virkelig hun trænger meget til at hyggedag med masser af fokus på hende.

1 kommentar:

  1. åh,da! Håber natten gik ok, og at dine tre dejlige børn er lidt bedre tilpasse idag. Det lyder godt nok hårdt, at være alene med tre børn der alle har brug for dig på hver deres måde!

    SvarSlet