søndag den 29. juli 2012

jeg har det godt

Jeg bliver tit spurgt om hvordan jeg har det, nogle spørger på pligt måden fordi det skal man spørge om når man mødes, andre spørger af virkelig interesse.
Nogle dage er klart bedre end andre og det er heldigvis de fleste.
Nogle dage er jeg ved at gå til i træthed og kæmper for ikke at vrisse af Brian og børnene. Nogle dage er der bare ikke noget der er rigtigt og den mindste rod gør mig i endnu mere dårligt humør.
De fleste dage er heldigvis rigtig gode. Det er de dage hvor jeg har fået lov til at sove nogenlunde, altså mere end to timer af gangen. På de gode dage er der overskud og lyst til hygge med ungerne og tingene går bare lidt nemmere. Brian og jeg hyggesnakker i sofaen (også selvom vi tit sidder med hver vores PC) og gulvet er ryddet for legetøj og støvsuget.
Der er ingen tvivl om jeg har det godt, nogle dage er jeg bare træt og kan ikke overskue mere end det jeg lige skal.
Jeg har den dejligste lille familie, de dejligste børn og den dejligste kæreste.
Livet er en god ting

1 kommentar: