torsdag den 19. juli 2012

mors ferie

I uge 28 var Mille og Malte på ferie hos farmor og farfar og de elskede det.
I uge 28 havde mor her "fri" og hun elskede det... Det er da ren win win...

Jeg kørte de to store dejlige unger til Erritsø lørdag og vinkede farvel til mine guldklumper inden jeg trillede til Haderslev, hvor jeg skulle holde ferie hos Nina sammen med Maja. Det var dejligt at kunne gå lange aftenture og sove længe. Jeg nød det.
Mens jeg blev hygget om af Nina var jeg både en tur på stranden ved Åresund, overgrænsen og købe øl, vin og vand til barnedåb og rundt om dammen i Haderslev et par gange. Det er skønt med ferie.













Der skal på ingen måde være tvivl om at jeg elsker mine børn meget højt, men det er sku hårdt at have dem alle tre hjemme hele dagen. Jeg har meget stor respekt for de mødre der havde hele børneflokken hjemme "i gamle dage".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar