fredag den 6. juli 2012

Magnet på afveje

Mille har slugt en magnet...

Jeg står og laver forårsruller og Mille ser på bag ved den usynlige streg ud til køkkenet. Pludselig siger Mille der gør ondt i halsen og er meget forskrækket og grådlabil. Jeg forsøget at banke den ud af hende og vende hende på hovedet - uden magnetheld.

Jeg sender Brian temmelig hurtigt af sted på skadestuen, så vi kan være sikre på den ikke sidder i halsen og generer.

Mille kommer stolt hjem efter 2½ time og viser mig dette billede og siger "lægen kunne ikke få magneten ud".


Magneten skal passerer af sig selv og forhåbentlig ende i toilettet uden problemer.

Manner jeg nåede at blive forskrækket.
Mille ar lovet mig ikke at komme noget i munden der ikke er mad... men lad os nu se hvad der kommer på afveje næste gang.

1 kommentar:

  1. Hold da op..............jeg ville også være blevet forskrækket hvis det var mig.

    Skal i holde øje med at den kommer ud, eller hvordan gør man det ? Jeg spiste engang 2 stk. 25 øre, og her skulle mit mor undersøge om de også kom ud igen. Men det er jo også mange år siden og tingene kan jo have ændret sig.

    SvarSlet