onsdag den 18. juli 2012

sommerregnvejrstur

Jeg har nydt en aften af de bedre idag - tak mødregruppertøser (og mænd og børn).

Da Malte vågende fra sin middagslur pakkede jeg Maja og Malte i tvillingevognen og Mille på søskendebrættet og vi gik afsted med legepladsen på Islandsstien. Efter leg og madpakke gik vi videre ud til Lena. Nogle syntes der er lidt langt (3,5km) nåt man skubber tre børn foran sig, men det gik nu meget godt og det var egentlig rart at komme ud og gå og nyde specielt Mille og Malte lave ballade med hinanden.

Vi mødtes ved en 15-tiden og ungerne hyggede sig i haven mens snakken den gik. Vi fik grillet pølser til aftensmad til stor glæde for ungerne og der var blevet lavet nogle meget lækre salater - mums.

Det bedste ved aftenen var dog den times tid jeg havde alene sammen med Maja til en kop kaffe efter Brian var kørt hjem med Mille og Malte. Det er sku hårdt at have alle tre dejlige unger hjemme hele dagen, så at lege mor til en var tiltrængt.
Brian havde glemt at stille Maja's autostol i bilen, så jeg havde pænt spugt om jeg måtte gå hjem med vognen og Maja. Turen hjem med Maja i tvillingevognen og Amy ved siden af var fantastisk. Det regnede og jeg blev våd, men det var dejligt at kunne gå nærmest mediterende hjemad og lytte til sommerregnen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar