fredag den 24. august 2012

en dejlig fredag morgen

Ihh - det er en god dag idag.

Jeg har hele ugen følt mig lidt som en hængt kat. Jeg har været så træt at jeg ikke følte at en lur på sofaen med Maja ville gøre nogen forskel. Men jo jeg har sovet på sofaen og jeg har været gået tidligt i seng, for jeg ved godt det har været det rigtige at gøre, det har bare ikke helt været nok.

Men idag har Brian haft ungerne til morgen. Han har vækket dem, givet tøj på og kørt dem afsted til morgenmad i Tumlelunden. Brian skulle have bilen på job så det passede perfekt at han kunne have den med.

Det var så DEJLIGT at kunne blive i sengen med Maja og hygge og smugsove til kl 8 og først stå op kl 9. Jeg skulle groft sagt bare være mig selv og tulle rundt i min verden.

Jeg er frisk og nærmest fuld af energi.

Maja sover stadig og jeg tror jeg vil gå ud og begynde på at gøre klar til aftensmad (kartofler, hakkebøffer med bløde løg, salat og snittet spidskål på panden med hvidløg, chili og rød peberfrugt).
Også tror jeg Maja og jeg skal en tur i byen og hente en pakke bagefter og på udkig efter nogle tind til mormor Bente's fødselsdagsgave... Det bliver en FIN gave.

Ihh - det bliver en god dag idag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar