lørdag den 25. august 2012

min kloge veninde

Jeg har en meget kær veninde som har bosat meget langt væk sammen med hendes skønne familie.
Min kloge veninde har en helt speciel mand, en mand der kan sætte ord på mange tanker, også de tanker der kan være lidt skræmmende.

Min veninde er tilmed meget dygtig til at skrive og skriver tit nogle ting der rører mig dybt. Nedenfor er noget af det hun har skrevet idag:

Vi har valgt at sætte børn i verden, og med det kommer et ansvar....det er os forældre, der skaber grobunden for et eller flere hele liv. Det er så vigtigt, at vi vælger at give vores børn den bedste ballast, for det er barndommen, der skaber livet....det er det, vi gør lige nu og her, der vil være vores børns minder og skabe præsedens for, hvordan de kommer til at leve deres liv....det er ikke "bare" børn, det er liv....og liv leger man ikke med!

Tak fordi du, min gode veninde, er i mit liv og sætter tanker igang i mit lille hovede.

1 kommentar: