torsdag den 2. august 2012

jeg vil godt have min gode ven

Uhh altså.
I al min iver over den nye børnehave slår det mig hårdt i maven at min lille Mille rigtig mange gange igår sagde "jeg vil godt have min gode ven".
Mille's gode ven er Dicte fra den gamle børnehave. Mille og Dicte var som pot og pande og de legede altid sammen.
Der er ingen tvivl om at Mille savner Dicte, men det er nok (håber jeg) moderen det gør mest ondt på.

Idag spurgte jeg den pædagog der både er Mille's gamle og nye kontakt pædagog om Mille leger ok med de andre børn og om hun har en chance for at danne nye relationer. Lise kunne heldigvis fortælle mig at Mille er super god til at lege, men hun er den mindste pige i gruppen og måske skal holdes lidt mere i hånden end de store piger.

Det lettede mit hjerte, men manner hvor gør det ondt, meget mere end jeg troede, at fjerne Mille fra hende gode ven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar