torsdag den 16. august 2012

Majas barnedåb

Vi havde den dejligste dag i søndags.
Maja var svært SUR i kirken og faldt først til ro efter hun var blevet døbt og jeg fik lullet hende i søvn. Troede ellers vi havde timet søvn og amning perfekt - men snydt.
Vi havde bestilt mad fra vores ynglings cafe/restaurent "for enden af gaden" og vi blev igen meget overrasket over hvor god deres mad er. Jeg er taknemmelig for at vi besluttede os for ikke selv at lave maden.
Vi holdt festen i ungernes nye børnehave, og det var perfekt. Det var legetøj til ungerne og vi voksne kunne sidde på den store terrasse og hygge.
Jeg nåede desværre ikke at tale med hverken det hele eller halve af gæsterne. Det er jeg lidt ked af. Specielt ville jeg gerne have snakket noget mere med min far og hans kone.
Men en DEJLIG dag...
















1 kommentar: